Skip to main content

Ο ΚΥΡ-ΜΗΤΣΟΣ ΠΕΘΑΝΕ

Μια μικρή και χνουδωτή μπαλίτσα ήταν ο κυρ-Δημήτρης ο Πόντικας, μια υψηλή και όμορφη ζωούλα. Έζησε μια πλήρη και χαρούμενη ζωή. Έφτιαξε το σπιτάκι του σε μια γωνίτσα και από κει για πέντε χρόνια, έκανε βόλτες παντού μεσ' το διαμέρισμα. Κάποια στιγμή σταμάτησε. Χώθηκε μεσ' το ροκανίδι του και δεν έκανε τίποτα. Ο τρόπος που με κοιτούσε, μου σπάραζε την καρδιά. Μου έλεγε: "Εγώ φεύγω τώρα, ήρθε η ώρα, μην ανησυχείς, σ' αγαπώ πολύ". Δεν άντεξα και τον πήγα στον γιατρό. Δεν φτάσαμε ποτέ. Πέθανε μεσ' τη χούφτα μου στη μέση της διαδρομής. 
Στη μέση της ζωής μου, μου έτυχε ξανά. Πήγα τη μάνα μου στο γιατρό. Πέθανε δίπλα στον ώμο μου στο νοσοκομείο. 
Την τρίτη φορά, εύχομαι να 'μαι μονάχα εγώ, να μη χρειάζεται να πάρω τέτοια απόφαση για κάποιον άλλο. 




"Κύριον Δημήτριο Πόντικα, Ποντικούπολη, Παράδεισος. 

Να 'σαι καλά βρε κυρ-Δημήτρη Πόντικα, τώρα που είσαι πια εκεί πάνω στον Παράδεισο των μαλλιαρούτσικων τρωκτικών όλου του κόσμου. Να περνάς καλά εκεί στ' απέραντα λιβάδια με τα ροκανίδια, ξαπλωμένος ανάσκελα στις σκιές των λόφων με τους ηλιόσπορους, κάτω απ' τις πλαγιές των θεόρατων τυροβουνών. Αραχτός στη ρόδα σου, να αγναντεύεις υπέροχες ανατολές πάνω απ' τη λαδένια θάλασσα και να χαμογελάς στα ξανθομάλλουρα ποντικομάνουλα που κάθονται ένα γύρο δίπλα σου και σε ταΐζουν καρυδόψιχα και σταφιδούλες. 

Και να μη χρειαστεί ποτέ ν' αποφασίσεις για κανέναν. Το να είσαι θεός σωστός και δίκαιος, είναι απείρως δυσκολότερο από το να πιστεύεις, να μην ερευνάς και να αποδέχεσαι τη μοίρα που σου ορίζει ένας αλλιώτικος θεός. 

Δική σου όμως η απόφαση. Εγώ πίστεψα πως έπρεπε να πάρω αποφάσεις και τις πήρα. Δεν ξέρω αν ήταν σωστό ή λάθος, δεν ξέρω αν ήταν δίκαιο ή μάταιο. Δεν ξέρω αν όντως μου είπες εκείνο το απόγευμα πως θες να φύγεις ή ήταν κάτι που το είδα εγώ σαν άλλοθι για τις δικές μου τύψεις. Έτσι κι αλλιώς, δεν έχει κάποια σημασία. Και εσύ έφυγες, και εγώ έμεινα με τις αμφιβολίες μου. 

Όμως εσύ, που τώρα πια είσαι ήσυχος και ανενόχλητος, να μαθαίνεις και να τα θυμάσαι. Γιατί όπως πήρα χτες μια απόφαση για σένα, κάποια ανάλογη στιγμή ίσως να χρειαστεί να πάρω μια απόφαση για μένα. Και όταν θα 'ρθω να σε βρω εκεί επάνω, καθισμένοι όπως παλιά μεσ' τα πολύχρωμα καλώδια, θέλω να μου τα πεις και να με μάθεις αυτά που δεν κατάλαβα ποτέ πριν από σένα. 

Να μ' αγαπάς όπως και πριν, να σ' αγαπώ όπως και τώρα. 

Στο επανιδείν παλιέ μου φίλε, 
φιλάκια στα μουστάκια σου, 
σε αγαπώ πολύ, 
Μάκης".- 


Mck, Αθήνα, 2017.-  


Comments

Popular posts from this blog

THE FUTURE PAST («THE GREAT DICTATOR» - CHARLIE CHAPLIN)

Sir Charles Spencer ''Charlie'' Chaplin (16 April 1889 – 25 December 1977) *MOTIVATED BY CHARLIE HEBDO AND THE UPCOMING GREEK ELECTIONS THE FUTURE PAST We should not only fight the battles we can win, we should fight all the battles that must be fought Because  a flower in the middle of the garden is beautiful,  but a flower in the middle of the desert is a miracle MCK  The great dictator's speech (CHARLIE CHAPLIN) I’m sorry, but I don’t want to be an emperor. That’s not my business. I don’t want to rule or conquer anyone. I should like to help everyone if possible, Jew, Gentile, black man, white. We all want to help one another. Human beings are like that. We want to live by each other’s happiness, not by each other’s misery. We don’t want to hate and despise one another. In this world there is room for everyone. And the good earth is rich and can provide for everyone. The way of life can be free and beautiful, but

"MATRIX" ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ "NEO" ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

  Πόσο Μatrix είναι αλήθεια το μυαλό των απανταχού Neo του σήμερα;  Neo:  1. Μια νέα ή ανανεωμένη μορφή όπως της ολιγαρχίας, του φασισμού, της μοναρχίας κ.τ.λ.;  Νeo -:  2. Μια συνδυαστική μορφή που σημαίνει «νέα», «πρόσφατη», «αναβιωμένη», «τροποποιημένη», που χρησιμοποιείται στο σχηματισμό σύνθετων λέξεων όπως νεολιθικός, νεοφασίστας, νεοορθόδοξος, νεοδημοκράτης, νεοφιλελεύθερος  κ.τ.λ.;  Μatrix:  1. Μια μήτρα πολιτιστικού, κοινωνικού ή πολιτικού περιβάλλοντος στο οποίο αναπτύσσεται κάτι όπως «η δύναμη ανήκει σε αυτούς που την κατέχουν και σε αυτούς που την αρπάζουν» κ.τ.λ.;  2. Ένα καλούπι στο οποίο κάτι, όπως μια νέα κοινωνική δομή, χυτεύεται ή διαμορφώνεται όπως «η ομορφιά ταιριάζει στις γυναίκες και η ισχύς στους άνδρες» κ.τ.λ.;  3. Μια ορθογώνια σειρά ποσοτήτων ή εκφράσεων σε σειρές και στήλες που αντιμετωπίζεται ως μεμονωμένη οντότητα και χειρίζεται σύμφωνα με συγκεκριμένους κανόνες όπως «ο όχλος είναι μεγάλη δύναμη αλλά δεν κατευθύνεται από τους πολλούς» κ.τ.λ.;  4. Μια οργανω

LOVE HURTS... LITERALLY!

The Dirdy Birdy by John R. Dilworth  "The Dirdy Birdy", created by John R. Dilworth in 1993. This hit film aired on MTV's "Cartoon Sushi" and was part of Spike & Mike's Festival. For more films by John Dilworth, see http://www.stretchfilms.com. The song used in this film is: Hahahoho - The Big Laugh, by Jürgen Schlachter The cause of me posting this video, except for it's great sence of humor, is that: each and everyone of us experienced such a rejection. Mine is a bit fresh, hahaha! Masc, Αθήνα 2013.

Contact Form

Name

Email *

Message *